Pozycjonowanie lokalne
Szczecin - zachodniopomorskie

 

Pozycjonowanie lokalne zwiększa widoczność Twoich usług i strony www. 

Zobacz jak możesz zwiększyć swoją widoczność w Szczecinie.

Czym jest pozycjonowanie lokalne?

Pozycjonowanie SEO skupia się na zwiększenie widoczności w wyszukiwarce Google strony i usług po frazach kluczowych. 

Pozycjonowanie lokalne wkupia się na danym obszarze, regionie np. mieście, województwie, a nawet dzielnicy danego miasta. Dzięki pozycjonowaniu lokalnemu zwiększasz szansę na pojawienie się w TOP10 wyników wyszukwiań w Twoim mieście na zapytanie dotyczące Twojej usługi.  

Przykłady pozycjonowania lokalnego w Szczecinie:

  • fizjoterapia Szczecin
  • terapia ADHD Szczecin
  • rehabilitacja Szczecin
  • urolog zachodnio-pomorskie
  • dentysta Szczecin
  • usuwanie ósemki Szczecin
  • psycholog dziecięcy zachodnio-pomorskie

Dlaczego pozycjonowanie lokalne daje wiele korzyści? Przykład Szczecina.

audyt strony www analiza seo

Dobór geolokalizacji

Do kogo powinny trafić Twoje usługi? Kim są Twoi Klienci?

To pytania na które odpowiedź powinniśmy uzyskać na początku w kontekście pozycjonowania lokalnego.

Jeżeli Twoimi Klientami są w większości osoby z danego miasta np. Szczecina, to warto zaznaczyć się na tym obszarze – właśnie poprzez pozycjonowanie lokalne. Google wyświetla strony odpowiadające na potrzeby użytkowników, przekonując Google, że Twoja firma ma gabinet w Szczecinie, specjalizuje się w konkretnych usługach, to jest większa szansa, że użytkownikowi wyświetli się Twoja strona w TOP10 niżeli firmy, która ma zasięg ogólnopolski.

Dobór słów kluczowych

Słowa kluczowe powinny odpowiadać na to czego szukają użytkownicy. Jeżeli prowadzisz usługi fizjoterapii w Szczecinie to frazą z największą ilością wyszukiwań to „fizjoterapia Szczecin”. 

Jednak jest wiele odmian tej frazy, które także potrafią konwertować (przyczynić się do pozyskania Klienta) i dzięki badaniom rynku, Twoich usług, specyfice danego regionu podpowiemy na jakich frazach warto się skupić, aby zwiększyć skutecznie widoczność Twoich usług w internecie.

content marketing branża medyczna

Optymalizacja SEO Twojej strony

Pozycjonowanie SEO dzieli się na działania ON-SITE i OFF-SITE, w skrócie – działania które wykonujemy na stronie (Optymalizacja SEO) oraz poza stroną.

Optymalizacja SEO w kontekście pozycjonowania lokalnego jest kluczowa, ponieważ aby mogło ono zadziałać, sama strona musi wyraźnie komunikować, że działa w danym regionie, z określonymi usługami.

Cały proces optymalizacji SEO przyspiesza efekty działania Pozycjonowania lokalnego.

raportowanie oraz monitorowanie działań

Monitorowanie rynku i efektu pracy

Rynek lokalny zmienia się bardzo dynamicznie. Obserwujemy codziennie branże naszych Klientów, abyśmy mogli szybko reagować na zmiany np.

  • konkurencja stworzyła nowy produkt,
  • zwiększyła budżet na pozycjonowanie,
  • czy Google zmienił algorytm (do którego trzeba dostosować stronę www aby mogła utrzymać swoją widoczność, a nawet ją zwiększyć – jeżeli konkurencja nie podejmie tych samych kroków).

Co możesz zrobić sam przy pozycjonowaniu lokalnym w Szczecinie?

Pozycjonowanie ogólnopolskie, a lokalne - różnice

Pozycjonowanie ogólnopolskie branży medycznej działa na podobnych zasadach co pozycjonowanie lokalne jednak w działaniu lokalnym skupiamy się na geotargetowaniu.

To oznacza w praktyce, że opisując usługi/produkt warto połączyć frazy z nazwą miasta w której chcemy się wyświetlić. Także nazwy miast, dzielnic sąsiadujących pozwalają widoczność marki.

Warto także umieścić miasto w tytule strony, nagłówkach oraz w treści na stronie.

Zaufanie i wizerunek marki

Aby zadbać o zwiększenie widoczności trzeba także zadbać o zaufanie. Takie zdobywa się m.in. poprzez bazę pozytywnych opinii o naszej firmie w sieci.

Poproszenie o wystawienie opinii klientów w np. Wizytówce Google Moja Firma, przyczynia się do powiększenia się puli opinii, a te pozytywne przyciągają kolejnych potencjalnych klientów.

 

Budowa linków lokalnych

Widoczność Firmy w Google Maps jest istotna jeżeli zależy nam na dotarciu do klientów lokalnych. Można to osiągnąć poprzez zaktualizowanie/dodanie wpisu w wizytówkach NAP (katalogi firm takie jak np. Panorama Firm, czy PKT). Są to katalogi w których wpisujemy spójne m.in. dane adresowe i numery telefonów.

Dla lekarzy takim największym i najważniejszym miejscem jest ZnanyLekarz.pl lecz nie jest to jedyny katalog firm w którym warto się znaleźć.

Google Moja Firma

Aby firma mogła wyświetlić się w mapkach Google musi mieć utworzoną Wizytówkę Moja Firma. Jest to miejsce w którym użytkownicy znajdują godziny otwarcia, adres placówki oraz mogą pozostawić opinię o firmie.

Warto dbać o aktualne informacje w wizytówce, ponieważ zaniedbana może przyczynić się do zmniejszenia widoczności firmy w Google Maps.

Marketing branży medycznej

Rośnij lokalnie - zyskuj globalnie

Marketing Branży Medycznej

Zajmujemy się marketingiem internetowym dla branż medycznych. Posiadamy doświadczenie w pozycjonowaniu stron, optymalizacji, prowadzeniu kampanii reklamowych Ads, a także w budowaniu zarówno stron internetowych, jak i kanałów na mediach społecznościowych. Prowadzimy kompleksowe działania promocyjne w Internecie.

kontakt

Google Partner branża medyczna agencja marketingowa