Czym jest pozycjonowanie stron medycznych w wyszukiwarkach?
SEO – Search Engine Optymalization, nazywane także pozycjonowaniem jest szeregiem działań, które mają na celu zwiększenie widoczności Twojej strony internetowej w sieci. Dzięki tej usłudze możesz uzyskać jak najwyższe pozycje w wyszukiwarce na zadane pytanie.
Strony, jakie wyświetlają się wysoko, są częściej odwiedzane niż te na dalszych pozycjach. Daj się zauważyć i zyskaj nowych Klientów dzięki naszym kompleksowym działaniom SEO.
Oferujemy m.in.:
Polega na dostosowaniu strony internetowej pod względem treści i budowy do wyszukiwarki. Naprawiamy błędy, porządkujemy strukturę, a także optymalizujemy treść, aby strona mogła wyświetlać się wysoko na ważne dla Ciebie słowa kluczowe w wyszukiwarce Google.
Pozycjonowanie ogólnopolskie to działanie mające na celu wyświetlenie się Twoich usług / witryny w wyszukiwarce Google po frazie np. „wolumetria twarzy – modelowanie twarzy kwasem hialuronowym, żuchwy, policzki„, które swoim zasięgiem obejmuje całą Polskę.
Wkrótce więcej o pozycjonowaniu ogólnopolskim.
Pozycjonowanie lokalne działa na mniejszą skalę niż pozycjonowanie ogólnopolskie. Sprowadza się do fraz związanych z regionem, miastem, województwem. Pozycjonowanie lokalne jest jednym z najszybciej rozwijających się usług w marketingu internetowym ostatnich lat.
Przeczytaj więcej o pozycjonowaniu lokalnym w branży medycznej.
Pozycjonowanie stron branży medycznej
krok po kroku
Osiągnięcie wysokich pozycji w wyszukiwarkach jest złożonym procesem. Składają się na niego konkretne działania, które wykonujemy z największym skupieniem oraz zaangażowaniem.
Działamy we współpracy z Klientem, a nie jako zwykły dostawca usług, dzięki temu możemy efektywniej wykonywać swoją pracę.
Ustalenie celów
Audyt SEO
Optymalizacja techniczna strony
Stworzenie contentu
Pozycjonowanie
Nasza recepta na sukces Twojej branży medycznej
Pozycjonowanie strony www to proces,
który nieustannie kontrolujemy
Audyt SEO strony www
Początek naszej współpracy rozpoczynamy od analizy istniejącej strony internetowej Klienta. Wnikliwy audyt Twojej witryny dotyczy struktury strony, jej kodu, treści na niej publikowanych, zgodności z obowiązującymi algorytmami Google.
Wyszukujemy błędy, które obniżają skuteczność pozycjonowania. Sprawdzamy również konkurencję. Te wszystkie działania pozwalają nam przygotować strategię marketingową.
Dobór słów kluczowych
Podchodzimy indywidualnie do każdego Klienta, dlatego wspólnie określamy cel działań i konsekwentnie go realizujemy.
W zależności od jego potrzeb oraz rodzaju branży, wybieramy takie frazy kluczowe, które są istotne dla danej firmy i na nie pozycjonujemy stronę. Zwiększa to liczbę wyświetleń oraz konwersji. Słowa dobieramy tak, aby trafić w gust odbiorców.
Optymalizacja strony - przygotowanie treści na witrynę
Treści, które tworzą stronę internetową, powinny być rozbudowane, unikalne oraz bogate we frazy kluczowe. Tak stworzony content jest nie tylko lubiany przez wyszukiwarki internetowej, ale także stanowią źródło cennych informacji dla odbiorców.
Tak zbudowana, nasycona tekstem strona www staje się funkcjonalna i atrakcyjna.
Monitorowanie i raportowanie
Przygotowujemy comiesięczne raporty, które przedstawiają efekty naszych działań. Ma to na celu regularne prezentowanie ich Klientom, aby mieli wgląd w to, jakie prace wykonujemy i jak wygląda ich efektywność.
Jesteśmy otwarci także na sugestie oraz pytania naszych Klientów.
Co możesz osiągnąć dzięki pozycjonowaniu usług medycznych?
Wysoka pozycja w wyszukiwaniach
Każdy chce, aby jego strona internetowa wyświetlała się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce. Dzięki pozycjonowaniu strony można realnie wpłynąć na efekt wyszukiwania organicznego i to, jak wysoko wyświetla się strona www Twojej branży medycznej. Bez dwóch zdań użytkownicy, którzy szukają danych fraz, chętniej otwierają te witryny, które wyskakują na górze.
Zaufanie i wizerunek marki
Strona, która pojawia się wysoko w Google, pozytywnie wpływa na to, jak odbiorcy postrzegają nas jako markę. Zwiększa się ich zaufanie do danej firmy oraz świadczonych usług. Dodatkowo zaczynają kojarzyć nazwę i ją zapamiętują, co ma wpływ także na świadomość samej marki pośród potencjalnych Klientów. Większa rozpoznawalność oznacza większy sukces.
Rosnący prestiż marki
Chcąc zajmować wysokie pozycje w wyszukiwaniu organicznym Google, każda marka pragnie wybić się ponad konkurencję. Zyskuje dzięki temu nie tylko pozytywną wizytówkę, większą rozpoznawalność oraz świadomośc marki. To także większy ruch na stronie, który przekłada się na większą liczbę Pacjentów oraz wizyt w gabinecie. Wreszcie możesz w pełni zająć się pracą i realizować jej misję.
Wzrost zysków niskim kosztem
Usługa pozycjonowania (działanie organiczne) jest usługą długoterminową, to znaczy, że im pozycjonowanie jest kontynuowane prawidłowo to stale zwiększa ruch oraz widoczność strony www w wyszukiwarce Google i efekt jest widoczny na dłuższy czas po zaprzestaniu działań.
Odwrotne działanie mają działania płatne – Google Ads, kiedy efekt widoczny jest od razu po uruchomieniu kampanii, ale po zakończeniu kampanii ruch na stronie wraca do pierwotnego stanu.
Działamy w stałej współpracy
z naszymi Klientami
Wszystkie działania, których się podejmujemy przy pracy nad stroną www branży medycznej, wynikają z nieustannego kontaktu z naszymi Klientami. Dbamy o to, aby podejmowane decyzje były odpowiednio konsultowane. Tylko dzięki takiej współpracy jesteśmy w stanie jak najlepiej trafić do grona potencjalnych odbiorców.
Marketing branży medycznej
Skorzystaj z naszego doświadczenia w działaniach marketingowych dla branży medycznej
Marketing Branży Medycznej
Zajmujemy się marketingiem internetowym dla branż medycznych. Posiadamy doświadczenie w pozycjonowaniu stron, optymalizacji, prowadzeniu kampanii reklamowych Ads, a także w budowaniu zarówno stron internetowych, jak i kanałów na mediach społecznościowych. Prowadzimy kompleksowe działania promocyjne w Internecie.
kontakt
- Bydgoszcz
- +48 797 294 063